Friday, June 10, 2005

Tack Anna! Nu har jag också beach hair...



Idag gick jag äntligen och köpte saltvattensspray från H&M, efter att ha läst hyllningenAnnas (o Malins) blogg.

Jag avskyr nytvättat hår, det flyger och är mjukt och lent och oformligt. Helst ska det ha gått både två och tre dagar sedan man tvättade det sist, så att det håller sig där det ska vara och är lite trassligt och gôtt. Men det känns ju inte alltid så fräscht att vänta så länge kanske.

Har letat efter något som får håret att bli så med en gång efter tvätt men resultatet har inte varit tillfredsställande. Tills idag. Flaskan är rätt liten dock, undrar just om man kan göra eget saltvatten till håret eller om det är för elakt?

Nu är inte jag den som stylar mitt hår nästan någonsin, men man blir nästan lite sugen när man kollar in den här sidan(det finns även en kändisavdelning om man är lagd åt det hållet). Många många gallerier med inspiration, får nog ta fram locktången snart...

1 comment:

Anonymous said...

Tanken har slagit mig också... Att göra själv. Kan man det?! Berätta om du provar! :)