Saturday, August 27, 2005

Skolstart



Tillbaka till utbildningen och långa föreläsningar i obekväma skolbänkar. Men nu har jag något fint att klottra i!
Fann supersnygga anteckningsböcker för bara 29 kr styck på Pocketshop!
Litet, behändigt format och härliga papper inuti (som oskrivna pocketböcker faktiskt). Men det bästa är nästan omslagen, designade av Lotta Kühlhorn. Tapetartade mönster (det finns åtta) i underbara färgkombinationer. Hoppas att de är lite säsongsbetonade, så att de byter ut dem efterhand. Vore kul.
Läs mer om Lotta Kühlhorn här, och se fina mönster hon har gjort på AgentForm.

5 comments:

Anonymous said...

jag älskar anteckningsböcker med fina omslag... helst ska papprena vara helt rena, inga linjer alls - då är boken perfekt!

dom här ska jag köpa - tack för tipset!

deeped said...

Hell fuck vilka snygga...
såna ska jag försöka få som anteckningsböcker på jobbet!!!!!!!

Anonymous said...

Great minds think alike!
Hade stora problem med att välja vilket omslag jag skulle ta. Tyckte faktiskt mer om konceptet med oskriven pocket än själva designen. Försökte först klura ut hur jag skulle kunna göra en själv. Hursomhelst älskar jag min anteckningspocket. Sidorna är så mjuka och goa att skriva på. Tror att mitt liv kommer bli lite bättre just på grund av dem.

Mattias said...

http://www.mattiasakerberg.com/blogg/2005/11/lotta-khlhorn-med-knsla-fr-form.html

Mattias said...

http://www.mattiasakerberg.com/blogg/2005/11/lotta-khlhorn-med-knsla-fr-form.html